معرفی بازی | توپ ماجراجو
  • کد مطالب: ۱۷۴۴۸۳
  • /
  • ۲۶ تير‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۵

معرفی بازی | توپ ماجراجو

در این بازی قرار است در نقش یک توپ بازیگوش قرار بگیرید و تلاش کنید از بین مانع‌ها و مرحله‌های مختلفی که در پیش دارید به سلامت عبور کنید.

در این بازی قرار است در نقش یک توپ بازیگوش قرار بگیرید و تلاش کنید از بین مانع‌ها و مرحله‌های مختلفی که در پیش دارید، در زمان محدودی که برایتان مشخص شده است، به سلامت عبور کنید.

البته این همه‌ی ماجراهایی که در بازی ایرانی «توپ ماجراجو» در پیش دارید نیست. در کنار آن، معماهای مختلفی هم در هریک از مرحله‌های بازی وجود دارد که هوش و خلاقیت شما را برای حل کردنشان امتحان خواهد کرد.

در مرحله‌ی اول بازیکن با استفاده از راهنمای این اثر با بازی بیشتر آشنا می‌شود. در هر مرحله سه سطح سلامتی دارید و تنها ۶۰ ثانیه برای رسیدن به نقطه‌ی پایانی فرصت دارید.

طبیعتا تله‌های خاصی برای جلوگیری از پیشرفت سریع شما در بازی وجود دارد که در ابتدا چندان سخت به نظر نمی‌رسند اما هرچه به مرحله‌های بالاتر می‌روید، مانع‌ها دشوارتر می‌شوند و کار شما برای عبور سخت‌تر خواهد شد.

برای کنترل توپ در این بازی، لازم نیست دکمه‌های مختلفی را لمس کنید. به جای آن، کنترل بازی با استفاده از حسگرهای گوشی انجام می‌شود و شما باید گوشی خود را به هر سمتی که می‌خواهید توپ به آنجا برود کج کنید.

شاید ابتدا این کار کمی سخت به نظر برسد اما پس از عبور از چند مرحله، به این مدل کنترل بازی عادت خواهید کرد.
در بازی، معماهای کوچکی هم وجود دارد که در هر مرحله باید با آن‌ها روبه‌رو شوید.

برای نمونه، در برخی مراحل باید در زمان محدودی که دارید، به دنبال کلیدی برای باز کردن در پایانی مرحله هم بگردید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.